magsjukan har flyttat in

inatt vid tre kom svaret på varför Elin hade svårt att sova.. vaknade av att gubben flög upp ur sängen och Elin gallskrek. Sen hörde jag hur hon la ett lass på golvet i hallen. Stackarn hon har aldrig varit magsjuk innan  och blev helt livrädd när hon kände att kräkningaran var på gång... som tur är märkte man på henne när det var dags för nästa omgång så man hann få fram spannen. Vid fyra fick jag gå och lägga mig nere i soffan eftersom jag skulle upp med Angelica på morgonen. Tittade till dem för en kiten stund sedan och då låg Elin utslagen mitt på sängen med en handuk under sig och Fredric satt upp och sov. Får se hur lång tid det tar innan Elin vaknar.. förhoppningsvis hinner jag iväg och handla lite cola för att lugna hennes mage. Så nu får vi se om ajg och Fredric åker dit på det med eller om vi lyckats klara oss med att vara noga med handspriten. Nä jag får väl ta och gå ut med hunden och handla lite innan skrutten vaknar.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Stackar´s er.

Hoppas lilla tjej blir bra snart och att ni klarar er.

2009-02-05 @ 09:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0