Nej den är här igen

ja då var magsjukan tillbaka... så länge varade dem friden. Elin han inte mer än börja dagis innan det var dags att vara hemma igen. Själv hade jag hunnit till jobbet och satt och planerade dagen när Fredric ringde och sa att Elin kräkts ner hela sängen. Viste inte om jag skulle skratta eller gråta. Som tur är är jag ledig nu i två dagar sen är det helg och måndag är jag ledig med så Elin har gått om tid att bli frisk. Problemet är juh bara om hon kommer tillbaka till dagis och blir nersmittad igen. Stackarn kommer juh snart försvinna om det skall hålla på som det gör nu. Hon hinner juh aldrig börja äta ordentligt fören det är dags igen.

Nu är man i alla fall ledig i två dagar.. vilket är en helma tur har varit helt slut idag på jobbet.. känns som om man aldrig riktigt vill vakna och man går i någon sorts dimma... sen att det har varit snorkallt gör juh inte saken bättre. Sen som grädden på moset så blev min cykel som jag har på jobbet stulen medans jag variväg på ett larm. Får väl se om man kan få tag på den under helgen.
Men den den ser jag inte heller fram emot just nu.. tog mig en titt på schemat innan jag gick och som det såg ut då är jag de enda ordinarie personal som är inne och har deligeringar.. hur nu det skall funka att ge medicin och insulen på tre olika områden samtidigt... just nu vill jag inte alls jobba helgen..och man har då rakt inte råd att vara hemma så det blir väl bara att bita ihop hoppas på att de har fått in någon mer och göra så gott man kan.

nä nu är det dags att hänga upp all tvätt Efter Elins bravader.( håll tummarna för att det inte blir mer)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Usch era stackare! Håller alla tummar o tår för att skiten ska försvinna nån gång så ni får vara friska

2009-02-20 @ 09:31:00
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0