Redan kväll

Denna dagen hr bara rusat förbi.... kan bero på att jag sloknade på soffan vid halv fyra idag och vaknade inte fören strax efter sex... poff så var den dagen över. Vet inte riktigt vad det är med mig idag känner mig trött och grinig och lite nedstämd. är bara nått som inte stämmer.. orkar inte riktigt ta tag i hemmet heller just nu. Sen att Elin har varit supergrinig hela dagen har juh inte gjort saken bättre direkt. som tur är har hon osvit rätt mycket idag med. Är inte mycket till mat hon har ätit men vällingen har gått ner i alla fall. Får hoppas på att det blir bättre imorron.
Nä idag blir det en tidig kväll för mig. skall försöka hålla mig vaken så jag ser vem som åker ur let´s Dance men sen är det natti natti för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0