Tillbaka på jobbet

Äntligen var man tillbaka på jobbet igen. och det känns i kroppen att man varit hemma ett tag. Kände av träningsvärk i benen igår efter allt cyklande. I övrigt tyckte jag det gick rätt bra igår och allt flöt på.. fanns väl nått att göra hela tiden men fortfarande inte så att det blev stressande jobbigt. Känns väldigt skönt att ha återgått till vardagen igen och träffa alla arbetskamraterna. Idag skall man jobba kvällen och det är bara -10 ute just nu då det blir att pälsa på sig ordentligt Men det skall väl gå bra... jobbar med ett rätt gött gäng ikväll med och jag får desutom åka bil till och från jobbet.

Elin hade varit lite tillbaka dragen och försiktig igår på dagis till att börja med hon är nog inte helt tillbaka i gängerna än hon eller men slutet av dagen hande hon väl vågat lite mer och släpte loss... hon hade ätit bra i alla fall så det var juh skönt.
idag satt de och hade sångstund när vi kom så hon vart inte så glad när inte mamma skulle sitta med och sjunga men jag tasade ut tys och innan jag hade hunnit ut hörde jag hur hon sjöng med de andra barnen.

Bestämde mig för att itne göra så mycket här hemma innan jag åker till jobbet för att se om min kära man kunde få ett infall att ta hand om disken för en gång skull eller om det blir som en gång innan att det är fullt i diskhon och de de har använt till middag står kvar på bordet. Nu är det upp till bevis om nått vi har pratat om har gått in eller inte. Men för min egna skull räknar jag inte med något.

Vill även passa på att skicka ett Lycka till till Carro som tydligen är uppe på Östra just nu. håller tummarna för att det drar igång för dig nu och du får åka hem med det lilla knytet i armarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0