Utmanad

Jag har blivit utmanad av Carro! :)

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Blogg.se, Facebook, familjeliv

2. Sjunger du hemma eller i duschen? oftast när jag är ute och går med hunden

3. Kan du spela något instrument, vad? Lite blockflöjt

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? det varierar väldigt men det blir en del

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Ingen

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? sandra bullock

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? konsitgt nog älgar 

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? mes

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Björn Gustafsson 

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? vet inte om det är så anorlunda men jag broderar en del när jag får chansen till det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0