Angelica Världens bästa storasyster

Det märks så tydligt att Angelica älskar sin lillasyster. och nu när Elin har blivit lite äldre är det ännu roligare att leka och hitta på saker med henne. Hon han inte hem igår fören Elin slängde sig i armarna på henne, Efter middagen igår så sprang Elin och hämtade Angelica och ville att hon skulle byta blöja.. jag var berädd att ta över men det fixade angelica galant. Sen tyckte hon att de två skulle bada så upp och satte på badvattnet. Hon fixade allt tvättade håret på Elin och grejade. Och innan jag viste ordet av så satt de båda här nere i badrockarna och käkade kvällsmat. När det var dags att sova tog AAnglica med Elin upp på rummet och läste godnattsaga. Köände mig nästan överflödig igår då jag kunde sitta i lugn och ro och titta på tv... händer inte så ofta vid läggdags. Får se om Angelica kommer hit idag så de kan gå ut och leka en stund nu när solen äntligen vill visa sig lite.



Det gick juh riktigt bra att byta blöja



Angelica ser till att Elin blir riktigt ren och fin

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad duktig hon är :)

2009-01-15 @ 11:34:49
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Helén

Det e så lätt att fastna och jag gillar ju att läsa bloggar själv, hoppas ryggen börjar bli bättre =)

2009-01-15 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0