Är så Hungrig!!!

Viste inte att man kunde tänka så mycket på mat men just nu snurrar alla möjliga goda rätter i huvudet på en. Som tur är håller det bara i sig någon dag till eller så innan kroppen ställt in sig på att den inte får någon mat.
har även försökt mjukstarta med träningen och det känns att man itne har gjort nått på ett bra tag. Min magmuskler är som bortblåsta.. jag som var så stolt över att jag hade tränat upp dem så sist... men det är bara att börja om på ny kula. Fixade inte att köra hela passet tyvärr då ryggen sa ifrån i slutet. Men har gjort en del magövningar och även kört efter videon Fit mama. läkaren sa ju att ryggen skulle bli bättre av att röra på sig så det är väl bara att bita ihop.
känner mig lite nöjd med mig själv i alla fall. Får hålla tummarna att det ger resultat med.
nä nu blir det en promenad innan jag skall hämta skruttan på dagis!

Kommentarer
Postat av: Nea..

Heja dig!!! Du e sååå duktig!!!

2009-01-13 @ 20:17:38
Postat av: Anonym

Heja dig!!! Du e sååå duktig!!!

2009-01-13 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0