Att det skall vara så svårt

att det skall vara så svårt att få tag i folk. Började i morse med att jag försökta få tag i sjukgymnasten. Kopplades fram och tillbaka tills jag tillsist kom till en telefonsvarare. Sen försökte jag ringa till min chef hon svarar inte heller. Får ett tyket samtal av min samordnare om att jag måste ringa till våran löneförättare.. vilket jag har försökt med hela morgonen men inte heller får tag i. Sen försökte jag ringa facket för att få reda på hur jag skall göra på måndag då jag igentligen skall på en Heldagsutbildning men hur det nu funkar då jag är halvtidssjukskriven. Blir galen snart på alla som inte svarar i sina telefoner.
Sjukgymnasten har i alla fall ringt upp mig och jag fick tid den 2/2 kl 8.00 skall bli spännande och se vad hon säger. Nu är det väl bara att sätta sig vid telefonen och försöka få tag i alla de människor jag inte fått tag i än innan de slutar för dagen.
Sen behöver jag hjälp att fylla i arbetskade anmälan till Fk.. för snacka om grekiska och vad skall jag fylla i och inte det var hur mycket som helst man skulle skriva. Spännande och se hur detta kommer gå nu.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-01-23 @ 20:11:43
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0