beach 2009

Då vart man igång igen med att försöka gå ner i vikt. Tog min första nutrilett nu på morgonen och har tänkt köra på dem en vecka nu samtidigt som jag startar lite mjukt med träningen med tanke på hur min rygg mår. Får se om jag lyckas komma ner till gymet nu under veckan med... får passa på när Elin är på dagis.
Denna gången har man lite stöd i att min familj har kört igång med så när man kommer in i den sega perioden kan man vända sig till dem för att bli sporrad att fortsätta.
Men nu måste jag verkligen ner i vikt. är så jag skäms när jag ser mig själv på familjefilmerna... ser juh ut som en svullen padda som bara sitter och pöser. Nä nu är det dags att försöka komma ner i en hälsosam vikt.
Måste bara införskaffa mig en våg med så jag har lite koll på hur det går... skall plocka fram måttbandet sen och se hur illa stält det är med mina mått.... slänger in dem här sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0