besök av Svärfar.

ja nu kom det eftertalade besöket av svärfar och tre av Fredrics bröder. Calle som han heter har lovat länge att komma förbi när han åker mellan skåna och sin festmö... men alltid varit något som kommit emellan. Men idag när de var på väg hem passade de på att kika in en stund.
var riktigt trevligt att se dem igen då jag inte träffat dem sen elins kusin Cornelia döptes i maj förra året. Blir inte så ofta man träffs tyvärr... får se om det inte kan bli lite bättring på det nu under våren och sommaren.
Självklart blev det en familje kamp i spelet pong och sedan fick besökarna testa på att spela lite buzz.. något som var riktigt uppskattat.
Insåg även när de var här att jag nog vackert får uppsöka läkare imorron för min rygg då jag inte klarade av att sitta mer än 10min på kökstolen innan ryggen skrek av smärta. Fattar inte vad det kan vara... har ätit diklofenak nu sen förra nyårsafton nu och ryggen vill inte bli bättre.. snarare sämre. vågar inte riktigt jobba med den ryggen då jag inte litar på att den håller. Enastunden kan den vara helt bra för att nästa stund värka som bara den. Tar mig knappt ur sängen på morgonen som det är just nu.
får se vad läkaren säger om jag nu lyckas få en tid i morgon.. men har lite ångest för mina två 14timmars pass till helgen om den skall krånga på det viset.

har även reggat mig inne på bloglovin för den

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Calle Blåholtz

Det är ju inte den närmsta vägen heller tyvärr och alltid är det som sagt något.

Men jag hoppas också att det blir mer till sommaren .



Till födelsedagar kan du ju lägga till mig den 12/1

Kram svärfar

2009-02-10 @ 21:55:07
URL: http://www.vargar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0