Dagens Aktivitet

Som jag tjötat om ett tag har jag velat byta gardiner i köket och vardagsrummet... Och idag fick jag äntligen tummen ur. men det var en hel del bök och stök, Upptäckte att det är bra mycket änklare när man är två och har gardinstänger som passar Men efter mycket om och men fick jag upp dem i köket i alla fall. Sen gick jag och sneglade på de i vardagsrummet och bestämde mig tillslut för att jag testar.. går det åt skogen får fredric hjälpa mig när han kommer hem sen.
tur i oturen så kom marianne förbi men Angelica så jag fick hjälp att få upp stängerna igen... de var lite tunga med så mycket tyg på. är rätt nöjd med resultatet nu skall jag bara ha tag i lampor med till fönstren som matchar. är lite tomt i köket nu när man tagit bart adventsljusstaken . Fönstrerna tar jag till våren eller om det kommer en dag nör jag är ledig och skulle få en oövervinerlig lust att putsa dem ( som om det skulle hända) .
Men detta fick bli min gymnastik idag var helt genomsvettig innan jag fått allt klart och ryggen är riktigt arg på mig efter att ha stått och strukit allt.

bara omtagen som skall upp med



Gardinen ser bra mycket glansigare ut än vad den igentligen är.. blixten som får den att se anorlunda ut på kort

har även hunnit bädda rent i alla sovrummen och tvättat alla lakanen så det bara är att vika in dem i skåpen ikväll.
Andrea ( en arbetskamrat) varförbi en snabbis på förmiddagen och drack lite kaffe samt hämta upp mitt sjukintyg... skall bli spännande och se hur chefen har tänkt sig mina arbetstider nästa vecka hon tycks juh inte svara när jag ringer i alla fall. Nu är det bara golven som skall tvättas innan jag Hämtar Elin på dagis och börjar med middagen. idag blir det Fiskbullar. jag får vackert nöja mig med Nutriletten... men det har gått något lättare idag som tur är.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hehe, inte bara här det bytts gardiner alltså ;)

2009-01-14 @ 16:06:08
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0