Dagens middag

igår var det hemagjord pizza som stod på menyn... var ett tag sedna man gjorde det nu. Eftersom klockan var rätt mycket innan jag orkade upp ur sängen så fick det bli scones deg till botten. En sats för 16 scones blev precis lagom som botten i en lång panna. Som fyllning hade vi stekt köttfärs, lök, svamp, bacon och givetvis riven ost. ovan på degen ströck jag ut lite chilisås föratt få lite smak på det hela. sen var det bara in i ugnen tills osten hade fått en fin färg. Middagen var uppskattad av både Fredric och Elin som åt på som bara den



Efter maten var det dags för Elin att bada snacka om att lyckas bli skitig på en dag men nu hade hon slagit alla rekord. Medans jag plockade ihop tvätten och plockade iordning lite på övervåningen så satt Elin och plaskade. När jag gick in till henne märkte jag att hon hade tömt alla våra flaskor med duschtvål i vattnet. jaja jag får skylla mig själv som inte plockade undan dem innan.
Kvällen blev väldigt lugn då Elin somnade redan vid halv åtta... var bara att lägga henne i sängen idag inga protester alls.
Tyvärr var det juh inte överdrivet mycket att se på tv igår.. slängde ett öga på körslaget och givetvis åker min favoritkör ut med wells. skall nog sluta ha favoriter i ett program då de alltid åker ut.

Nä nu får jag mig nog ta mig i kragen och få på Elin lite kläder

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du har blivit utmanad!

2009-01-18 @ 13:03:50
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0