Det gick åt skogen

är väl allt jag har att säga om att börja jobba. Jobbade kvällen igår och redan efter två timmar började min rygg säga emot... innan kvällspasset var över så såg jag stjärnor. när jag kom hem var det bara att trycka i sig värktabletter och hoppa på några timmars sömn. Kände inte av ryggen så faligt i morse när klockan ringde vid fem... men det räckte att ta på en dam stödstrumpor och stå böjd över hennes säng och bädda så ville inte ryggen längre.. tyvärr hade jag hela morgonpasset kvar så det var bara att bita ihop... tyvärr hade jag sårdeligering med då sköterskan skulle se att jag kunde ta på mig deligering... Att stå böjd över ett sår i 40 min är inget jag rekomenderar för någon som har ont i ryggen. Imorron är det jag som ringer vårdcentralen igen och bokar tid för det funkar inte att jobba med ryggen som den är nu. Har i alla fall idag fått hjälp med vilka blanketter jag skall flytta i för att anmäla det hela som arbetskada. Hoppas nu det går igenom med. Nä nu säger ryggen till mig att lägga mig i soffan en stund innan det  är dags att hämta barnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0