En lugn förmiddag

Det var precis vad jag fick igår. Elin väckte mig runt nio av att hon satt och lekte i sin säng. jag var juh inte piggast här i världen då det blev rätt sent innan jag somnade på natten. Tog med Elin ner på nedervåningen och jag la mig i soffan medans hon lekte. Runt Elva kom marianne och Angelica över för att ta med Elin ut. Packade Elins väska med lite mat och blöjor och sedan gav de sig iväg. Fredric låg fortfarande och sov då så helt plötsligt var det bara jag som var hemma. Gick iväg och handlade det vi skulle ha till maten sen fastnade jag framför datorn som vanligt. Vid två tyckte jag det var dags för Fredric att vakna så jag gick upp. vid tre dök marianne upp med Angelica. Eftersom jag var så trött gick Fredric upp för att möta dem och jag fick ligga kvar i sängen. jag somnade inom två röda och vaknade igen först vid fem igen då det var dags att göra middag. Det var hur skönt som helst att få sova lite mitt på dagen inget man är bortskämd med direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0