En tuff natt

Det började redan igår kväll då jag somnade på soffan i vanlig ordning... så runt tio föreslog jag för gubben att vi skulle lägga oss i sängen och titta på tv eftersom vi båda var rätt trötta. Då vaknade Elin till och skrek hysteriskt så det var bara att ta upp henne. Skruttan har blivit förkyld igen få hoppas det håller sig till att bara vara tät i näsan. Efter mycket skrik tröstande och försöka få henne på gott humör somnade hon vid två igen. Jag slockande som en sten efter Fredric lagt henne bara för att vakna två timmar senare av en unge som stod och gallskrek igen inne från sovrummet. Det var bara att ta upp henne och ta med henne in till oss.. men som innan så tog det en bra stund innan hon somnade.. nått var det juh som inte stämde då hon gallskrek större delen av natten. Gubben har väl inte hört ett ljud som vanligt. sen vid nio vaknade jag av att hon stod och petade mig i ögat. Angelica var gullig nog att ta med henne ner en stund.. me nden friden varade inte länge... Elin är på ett riktigt skithumör och skriker och surar för minsta lilla.
Nä skall se om jag inte kan lägga henne en stund iom att det itne blev så mycket sömn inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0