Kan inte komma till ro

Nått är det som inte stämmer i kroppen. Har legat i sängen och försökt somna i över en timma nu men gav upp. Visst gör ryggen ont men det brykar kunna gå att somna i alla fall. Sen är jag varm som en ångpanna... jag tålde väl inte att jobba helt enkelt. Sov iofs nästan hela dagen idag när jag kom hem.. tvingade mig ur soffan när den var fem för att gå och hämta Elin. Nu vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på resten av familjen sover som stockar.. det är inget bra på tv:n och de flesta man brukar prata med på nätet sover juh nu. Blir väl att hitta en film att slö titta på vänta någon timma till innan jag tar värktabletter... tog vid nio ikväl och de är rätt starka så jag vill inte ta för tätt inpå. Förhoppningsvis somnar man av ren tristess tillslut.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Stackare, hoppas du fick sovit lite! Kram

2009-01-21 @ 10:36:31
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0