Läkarbesök

Efter någon enstacka sömn inatt så vaknade man av att det var full rulle med alla som skulle iväg här hemma. Elin stod och roppade i sin säng och ville oxå komma upp.. klockan var juh bara halv åtta så där försvann min sovmorgon. Lyckades få tag i vårdcentralen och fick tid till halv elva. Tog mig dit efter mycket om och men. Trappor på en buss barnvagn och en ond rygg funkar inte så där jätte bra tillsammans. När vi väl var där kom vi inte in till läkaren fören tio i elva. Pratade lite om vad jag hade gjort om jag hade tränat och rört på mig tillräckligt... Sen börjada läkaren känna på musklerna som var hårda som stenar... det han blev lite bekymrad över var att jag fick ruskigt on när han tryckte på ett ställe på ryggraden... Det hela slutade med remiss till röntgen på kungälv.
Tyvärr behagar inte min kära man att komma hem och hjälpa mig med Elin som är hemma från dagis idag. Så nu måste jag vänta på att hon vaknar och sedan få i henne mat för att med buss ta oss till kungälvs sjukhus... hoppas nu bara vi hinner innan de stänger klockan tre. Sen skall jag även kontakta sjukgymnasten för att få hjälp med övningar till ryggen för att öka rörligheten i den igen.
Nä nu skall jag sätta på lite kaffe har inte hunnit dricka nått idag.

Kommentarer
Postat av: Catti

Usch vad jobbigt Pernilla! Hoppas det inte är något allvarligt... Du får ta det lugnt på jobbet!

2009-01-21 @ 18:03:09
URL: http://monkimongi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0