Lilltösen växer

Och det med besked. Stl 80 har hon bara rusat förbi... känns som om hon gick direkt förån 74 till 86. Så idag tog jag mig i kragen och började rensa i hennes byrå... kan juh säga att det var en hel del som skulle plockas bort. Jösses vad kläder denna lilla dam har igentligen. vart kommer allt ifrån. Men det finns nått som alltid saknas och det är Strumpor.... spelar ingen roll hur många par jag köper jag hittar aldrig några. Hon måste ta av sig dem och gömma dem någonstans där jag inte hittar dem.
Borde igentligen ta mig en räd i Angelicas lådor med men då får hon nästan vara med hon har bättre koll än jag på vad som passa nu och vilket hon har vuxit ur.

      

Lilla högen som blev en full bag med kläder... tur mamma har mycket plats i sitt föråd för alla kassar och kartonger jag ställer där

Min man köpte ett gammalt arkadspel för ett tag sedan som han har ståendes i sin lilla spel och pryl skrubb... detta har lett till att vi har en dotter som är helt tokig i att stå och spela... hon älskar att stå och tycka på knapparna och alla ljud som blir... Iofs älskar hon spelkontroller och annat med men denna är hon verkligen tokig i. Det roliga är att det sitter en skylt på att man måste vara 18år för att spela. och då kan jag juh inte låta bli att lägga upp denna bilden



jag lovar jag är 18

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahaha - gullungen, klart du är 18 stumpan ;)

2009-01-13 @ 21:17:05
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0