Ont Ont Ont

Den där pojkvaskern till läkare jag var hos idag har uppenbarligen gjort nått... nu har jag ondare än någonsin efter han tryckte på en kota i svanken... smärtan jag sitter med nu är hemsk och vill inte ge med sig och får resten av ryggen att spänna sig... har knappt fixat att stå på benen efter jag kom hem från Vårdcentralen. På röntgen gick det fort i alla fall var klar på 20min men fick tyvärr inte reda på några resultat... är nästan så jag hoppas att det är nått så de tar min smärta på alvar... För idag kändes det nästan som om han stängde öronen för mig och tyckte jag var mjäkig... Men jag vet med mig själv att jag är en person med hög smärtgräns och är inte den som klagar i första taget när jag har ont.
Skall väll ta och ringa sjukgymnasten imorron men samtidigt känns det lite vanskligt innan jag har fått svaren från röntgen om det är nått med ryggraden eller inte.
Sen känns det lite hopplöst då jag har ondare än någonsin skall börja jobba halvtid på måndag igen vilket kommer sluta med att jag får gå till läkaren igen.... och så håller spiralen på.. fattar de itne att jag vill ha hjälp att bli helt bra så jag kan jobba helt igen itne hålla på hatta hit och dit med några timmar.
Det jag kan göra nu är att trycka i mig tabletter.. förhoppningsvis blir det någon sömn inatt för en tredje natt på raken utan somn vte jag inte om jag fixar.. skall orka med barn och hem ovan på allt med.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Usch din stackare! Vet precis vad du går igenom och jag hoppas verkligen att provsvaren visar vad det kan vara så du får någon ordning på det håller tummarna

2009-01-24 @ 06:56:50
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0