sjukstuga

Det ina hinner inte gå över fören nästa sak tar vid.
Har juh som jag skrivit innan jobbat två dagar denna veckan på halvtid. Det har väl funkat hyfsat. Men i tisdag kom gubben hem tidigare från jobbet med feber och låg dagen efter dunderförkyld med hög feber. Själv hade jag ont i halsen var kände att nått var på gång när jag åkte till jobbet men tänkte att äch vadå det är juh bara fyra timmar det handlar om. När jag väl var hemma igen efter jobbet var det bara att gå och lägga sig igen då febern låg på 39,6 kände mig som en skithög.
Idag var det tänkt att jag skulle ha Krydd demo här hemma och var illa tvungen att städa... kan säga att det har aldrig tagit mig så lång tid att städa hemmet innan. >Febern har åkt som en jojjo hela dagen och nässpray hjälper inte. Är tänkt att jag skall jobba till helgen men mår jag likadant imorron får jag nog tyvärr ringa och säga att jag inte kommer. Frågan är om de ens kommer tro mig då jag precis gått tillbaka till jobbet juh.

Krydddemot idag var rätt trevligt även om jag själv var rätt borta och en hel del av gästerna som skulle kommit stälde in i sista minuten... men men tyvärr händer det alltid. Fick handlat en hel del som jag var ute efter och bokade in ett nytt lite längre fram i vår då man kanske kan sitta ute.

Idag har även Elin gått från bebis till en liten tjej. Fick hit juniorsängen så nu är det ett himla springade på gubben där uppe som får gå och stoppa ner Elin i sängen igen. Hon är väl överlycklig nu när hon kna klättra ur sängen så enkelt. Men de säger juh att första natten alltid är värs. Får ta kort på sängen imorron och lägga in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0