Snorfia

Det är precis vad jag är just nu. Längesedan man var såhär förkyld.. och med febertoppar som inte är av denna värld. Igår kväll var jag helt klubbad av febern och efter ha tagit tabletter så var det tvärt om vaknade i en svettpöl istället... vet inte vilket som är värst igentligen.
Känns ganska skönt om jag skall vara ärlig att Elin är hemma hos mina föräldar. Dels blir hon ordentligt bortskämd och jag behöver inte ha dåligt samvete att jag inte orkar med henne... hur hämskt det än låter. Nackdelen är väl att jag och gubben går varandra på nerverna då vi båda är sjuka samtidigt så ingen orkar ta tag i något här hemma får se om vi kan får tummen ur och åka och handla idag i alla fall för nu ekar det tomt här.
Har i alla fall hittat nässprayen från himlen... otrivin comp... men som vanligt överdoserar jag massor. men den är helt underbar tyvärr varar efekten bara någon timma eller två nu när jag är så jätte förkyld.

Kan medela att det gick sådär med Elin och juniorsängen. I Torsdagskväll somnade hon först vid elva halv tolv då hon tyckte det var jätte kul att springa upp varge gång vi la henne... så hon somnade av ren tumattning tillslut. Igår fortsatte det när hon skulle sova middag.. varför sova när man kan klättra ur sängen och busa i rummet istället. Men efter en timma lyckades jag i alla fall. Får se hur länge det fortsätter såhär. Tillslut lägger väl sig nyhetens behag och hon lugnar ner sig något.

ikväll blir det bara att mysa i soffan och titta på finalen av körslaget.. får se om vi inte hittar på nått gott att äta med om vi endå skall åka iväg och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0