Söndag ångest

För första gången på länge så har jag söndagsångest.... Imorron är det dags att återgå till jobbet igen även om det bara är på halvtid... men är lite orolig för hur ryggen skall hålla då jag vet att vi bara kommer vara fyra imorron och det har blivit rätt tuft. Sen vet jag hur några av mina tanter kommer reagera när jag kommer till dem på kvällen men inte har varit där under dagen och hjälpt dem... men fram till den 27 är det någon annan som får göra det eftersom jag bara kommer köra morgon och kvällspass. Förhoppningsvis kommer det rulla på bra och det inte blir nått mer med ryggen nu. Får se hur lätt det blir att somna.. avskyr natten till måndag när jag skall upp.... iofs så börjar jag inte fören fem men skall endå upp och lämna Elin på dagis sen blir det hem och ta det lungt ett par timmar innan jag behöver åka vid tre.
Nä nu lbir det en kvällspromenad med Fredric innan vi skall lägga oss och titta på film... måste juh passa på att gå ut när snön öser ner ute inte så ofta man får möjligheten till det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0