Då var det dags igen

Känner att mitt bloggande blir prdentligt lidandes nu när man är igång och jobbar igen. Är riktigt segt att komma igång igen  och varken kroppen eller huvudet är med riktigt.. Fördelen är att det är super lungt på jobbet just nu då många av våra gamla har fått tillfälligt boende eller ligger på sjukhus vilket gör att man får göra massa annat arbete i stället. Men det är det som är lite charmen med mitt jobb man vet aldrig hur varge dag skall bli.
Gårdagen  rullade på hyfsat lungt förutom precis innan vi skulle sluta som vanligt. Inte nog med det så drog jag till min nacke så idag kan jag inte vrida huvudet alls åt vänster. Skall bli spänande att jobba med den ikväll.

Elin har fortsatt vara lika duktig med pottan nu när jag har jobbat så detta verkar gå riktigt bra skall bli spännande och se hur det blir på dagis sedan.

Ni får ha en underbar dag själv skall jag dricka lite kaffe innan  det är dags att åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0