Det blev värre

Regnet som kom i går var underbart skönt så länge det varade... det värsta var nog efteråt då värmen förvandlades till tropisk värme med en luftfuktighet som fick det mesta att klibba ihop. Har varit riktigt vidrigt inne i natt.
Somnade på soffan med Elin igår vid nio och vaknar till när fredric bär upp skruttan.. då var både hon och jag helt genomsvättiga och klibbiga. Den sköna luften som varit på kvällarna när vi varit ute med hunden var inte alls lika skön längre. Och idag känns det nästan som om det är varmare än vad det var igår.
Känns skönt att veta att man inte har allt för mycket planerat på jobbet idag utan kan ta det rätt lungt. Sista timmarna idag kommer vara så sega när man vet att semestern är inom räckhåll.
Imorgon är juh galan med. skall bli skit´kul att få komma iväg och göra nått bara jag och samtidigt träffa alla andra mammor som man läst om ett bra tag nu. Får nog ta mig i kragen och prova klänningen och skorna tillsammans ikväll och se så jag verkligen kan ha dem nu med.
Nu är det dags att försöka få i sig lite innan det är raka vägen till jobbet som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0