Det står som spön i backen

jösses vad det regnar. Nu har det vräkt ner hela dagen jag hade nog tur när jag var ute med hunden vid tolvsnåret så det regnade lite lätt. Nu har det vräkt ner sedan dess och våran trädgård liknar snart en pool. och det regnar verkligen spikrakt ner med. Nu borde man juh passa på att göra massa inne men orken och lusten spolas bort av regnet den med. Nu sitter jag själv här i soffan och bara tittar på tv... funderar på om jag skulle ta mig en tupplur nu när skruttan sover så gott.
Kan medela att Elin varit blöjfri hela dagen nu utan en enda olycka. Tog på henne blöjan nu nä hon somnade men den åker av så fort hon vaknar igen. Kanske skulle förska få upp lite tavlor på väggarna i vårat sovrum, Elins sovrum och hallen nu när det endå inte går att gå ut.
Nä en kopp kaffe och andra boken i trilogin jag läse nu så får vi se om jag hinner slumra en stund innan skruttan vaknar.


En sista tur på pottan innan det är dags att sova

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så duktig hon är, så skönt :)



Ha en fin kväll, kram Jenny

2009-07-23 @ 19:39:53
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg! Här i norr har vi toppenväder!

2009-07-23 @ 20:35:21
Postat av: Carina

Vilken fin blogg! Här i norr har vi toppenväder!

2009-07-23 @ 20:35:54
URL: http://karatangentbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0