en "liten" lista inför resan

  • tvätta allt i tvättkorgen
  • packa ungarnas kläder
  • packa mina kläder
  • packa mannens kläder
  • handla vin och öl
  • handla mat som skall med
  • klippa klorna på hunden
  • klippa gräsmattan
  • klippa häcken på både fram och baksidan
  • fixa det sista med akvariet
  • damsuga och tvätta golven
  • få tag i en kylväska
  • packa mobil laddare och div sladdar och laddare
  • be grannen vattna blommorna och ta in posten
  • packa väskan med handukar och lakan

Listan kommer nog hinna fyllas på innan vi har kommit iväg.... känns som om det är mängder kvar att göra innan semestern kan börja på riktigt. Hade tänkt börja packa i kväll bla lakan och sådant som skall med. hinner juh inte göra allt i morgon för då kommer de får bära runt mig på bår eller spärra in mig någon stans. Är det uppehåll efter maten är det jag och Fredric som ger oss ut i trädgården vare sig han vill eller inte.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Hehe nej det är verkligen inte alls lång tid kvar.. han kan ju i princip komma när dom helst! :)



Ja det brukar bli så på vardagarna.. egentligen borde man ta sig mer tid att fixa till frillan!



Kram

2009-07-08 @ 17:47:27
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0