En tanke...

Satt här och funderade på om man skulle ta och börja gå med stegräknare igen. Men jag vet juh med mig att det är lätt att tappa motivationen så funderade jag på om jag skulle kolla med några kompisar om de ville haka på att räkna steg. Men då slog det mig... kanske är några bloggare här ute som kunde ha någon sorts tävling mot varandra. Vi är juh några som vill röra på oss och få bort de där extra kilona och med puffning och stöttning av varandra så kanske det går lite lättare.
vad vet jag detta var bara en tanke jag fick nu på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi har ju varit ett gäng som haft en stegtävling. Avslutas idag. Men vi har nog alla tänkt fortsätta med det sen. Dock med några dagars paus nu. tror dom som vi skulle dra igång igen på onsdag. men om mina fötter tillåter ska jag gå innan dess med. Jag är gärna med och pushar! ^^ Klart du ska börja stegräkna!

Kram

2009-07-19 @ 22:04:44
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Ja, det känns nästan lite så! :D

Detsamma, kram!

2009-07-20 @ 10:27:22
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Theodora

Stegräknare är så otroligt smarta och roliga att ha! Dock har jag ingen, har du något tips kanske på den bästa sorten? Det finns ju så många i hundra olika prisklasser, vilken skall man ha egentligen?



Kram/Theodora

2009-07-20 @ 10:30:01
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0