Första dagen

Idag är det igentligen den första dagen på semestern. Kändes så skönt igår kväll att inte behöva ställa någon väckarklocka eller känna någon ångest för att man skall upp och iväg till jobbet. Sitter här och väntar på att lena och moa skall dyka upp på en fika.
Var ren lyx i morse då Elin väckte mig fört vid nio... vet inte hur längesedan jag fick sova så länge för henne. Nu sitter hon snällt och tittar på tv så mamma får en chans att hinna läsa lite bloggar innan det är dags att ta hand om vardagens bestyr.
man vill inte riktigt släppa lyckobubblan som man levt i från galan... men tillbaka till vardagen måste man trotts allt.
barnen har så glada för de saker de har fått av mig Angelica har gått runt i sina flippflopp hela dagen igår och Elin är som tokig i sitt nya pussel.


Kommentarer
Postat av: Ingela la la

Hej och tack så mycket för din kommentar hos mig. Jösses så glad jag blev! Nu så här efteråt så känns det som att tiden var alldeles för knapp, jag hade kunnat vara där ett dygn till ;) Det var så många som jag knappt hann prata med...

Kram Ingela

2009-07-06 @ 14:09:15
URL: http://ingelalala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0