Helt underbart!!!!!

Jösses vilket dygn man har haft. Redan från det man anlände till man åkte hem sent inatt har allt varit helt fantastiskt. Efter mycket om och men kom vi iväg.. var lite smått nervös när Fredric fortfarande höll på med bilen och klockan var  tio i tio. Strax efter elva mötte jag upp carolina utanför hotellet. Vi gick in och anmälde oss och blev då ägare av en enorm goddiebag med massor av roliga små presenter i.
Efter att ha rotat igenom den blev vi visade till ett omklänbingsrumm så vi kunde hänga av oss lite. På vägen därifrån sprang vi på stället där man kunde göra sina naglar fina intför kvällen. Vi tog tillfället i akt då de inte hade haft några kunder innan och de fullkomligt slängde sig över oss.
Sakta men säkert insåg man vad denna dagen skulle innebära. En massa lyx bara till oss 110 mammor som var där. Nu var det våran tur att bli ompysslade till max.
Presenterna och de små påsarna fortsatte att komma under dagen. Blev en hel del att bära med sig hem tillslut. Träffade otroligt många trevliga och roliga mammor som jag inte hade en aning vilka de var fört.. så nu kommer jag inte ha tid att jobba om jag skall hinna följa alla nya roliga bloggar jag kommit i kontakt med.
Under dagen serverades först pajbufe och lite senare fruktbufe med massa melon och annat gott.
Vid tre var det dags för mig och Carro att få håret och sminket fixat. Man satt i ett lykorus som inte var av denna värld. man ville inte att det skulle ta slut. För att avsuta våran makeover så påbörjade jag min kväl med ett glas vin och ruktsoda. Precis lagom svalkande i hettan.
När det var dags för bubbelmingel var det så otroligt kul att se alla 110 mammor så uppklädda och fina. alla stilar fanns och alla kände sig otroligt vackra denna kväll.
Efter prisutdelningen var det dags för middag. Och vilken middag sedan... detta kommer man sent glömma kan jag lova. Innan deserten serverades underhölls vi av en standup komiker här ifrån göteborg. Jag skrattade så jag hade svårt att få luft tillslut. Ytterligare lite priser delades ut.
Sakta men säkert började kvällen nå sitt slut.. vilket man kände. Ögonen började bli riktigt tunga och fötterna började göra ont.
Tyvärr blev juh inte hemresan riktigt som jag hade tänkt mig. Helt plötsligt ringer min man och säger att han inte kan komma fram till hotellet då han är rädd för att få bensinstopp.. och typiskt nog hade han åkt ifrån sin plånbok med. Efter lite tjafs i telefon får jag tag i en taxi som får kört mig för att möta upp Fredric och tanka upp bilen.
Det var en mycket lycklig och trött Pernilla som kröp isäng vid tresnåret inatt.
huvudet känns lite trött idag men annars lever jag fortfarande kvar på vågen av lyckorus.

Ett stort tack till Duracellmamman, Wojtan och Sessan  Ni har gjort ett enormt jobb för att få oss alla 110 mammor att få känna oss som prinscessor för en dag. Längtar redan till nästa Gala

Kommentarer
Postat av: Nina

jo ja vet vad du menar. är ju helt hopplöst å dra igenom alla hundra mammor som var där =) å nästa år så blir det nog ännu värre :D



va synd att vi inte hälsade iaf. hade varit trevligt. såååå roligt det var =)

2009-07-06 @ 23:13:00
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0