Långväga samtal

Idag fick jag tag på nummret till mina föräldrar som är nere i Australien och hälsar på min syster. Har i två veckor nu suttit och beundrat alla underbara bilder de har lagt upp. Inte klokt vad de får vara med om. Nyligen har de varit iväg och gått i en djungel.. de har gått längs otroliga stränder sett otaliga exotiska djur klappat och kramat koalor. Någon gång skall jag ta mig dit ner och få uppleva allt jag med. Kändes så overkligt att prata med mamma i telefon. Kan lova att jag har haft abstinens nu. Vi brukar i vanliga fall prata flera gånger om dagen och nu var första gången på två veckor som vi pratades vid. Orden fullkomligt snubblade över varandra när hon försökte beskriva allt som de hitills varit med om. Om ett par dagar skall de åka ut på barriärrevet och snorkla.... min mamma som knappt annars går utanför dörren när hon är hemma reser nu runt i ett helt främmande land.
Längtar redan efter fler nya bilder och att deras resedagbok skall uppdateras så man kan få följa deras resa där nere.

bjuder på en bild på mina kära föräldrar


Min syster Terese och hennes fästman Matt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0