Morgonkaffe i lugn och ro.

som jag tidigare skrivit så är vi barnlediga. Var ryktigt mysigt att sitta och titta på film igår och veta att det bara var jag och Fredric hemma. Han stängde till och med av datorn är att ägna tid åt mig vilket inte sker allt för ofta.
Inte nog med detta så lyckades han laga kameran igår... det finns nog inget som han inte klarar av att laga men det tog sin lilla tid kan jag lova.
Men trotts att man var barnledig och Fredric tillbringade tid med mig fanns det en rastlöshet i mig. Man är väl inte riktigt van vid all tid man helt plötsligt får när man inte har Lilla skrutta som far fram som ett yrväder.
Men jag kan lova att det var riktigt skönt att få vakna av sig själv idag. Gå ner och plocka lite i köket och sätta på kaffe utan en Elin som hänger på en och tjatar om macka och välling.
Men nu när jag sitter här med mitt morgonkaffe känns det allt lite tomt... tur vi skall åka ner och hämta henne sen idag för en natt får allt räcka utan henne. Skall nog ta mig en långpromenad med hunden sedan... får se  vad vädret säger bara.
ha en fin dag nu

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mysigt med liten egentid! :)

2009-07-22 @ 13:08:02
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0