Nu räcker det

med värme allts... fy bubblan säger jag bara. redan klockan fem i morse hade vi 18grader. inte nog med att Bussen till och från jobbet är varm hemma hos våra gamla är det olidligt.
När jag var hemma hos en vid nio idag och skulle städa så hade han 32grader inne... det är inte mänskligt att städa i detta. I denna värmen skall även hjärnan funka då man ger insulin och mediciner. Som tur är har jag bara två dagar kvar att jobba nu innan man går på semester i tre veckor.
Elin tar inte värmen så bra hon heller.... grinigare unge får man nog leta efter just nu inget är bra och hon skall bara göra tvärt emot. Hon vaknar på nätterna och gallskriker genomblöt av svett trotts korsdrag i hela lägenhten. Vad tusan skall man hitta på???

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas du får 2 lugna dagar på jobbet innan semester - och på lördag ska vi ha såå skoj ihop, har saknat det massor! KRAM

2009-07-01 @ 18:18:25
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, nu är det riktigt varmt. Jag har haft huvudvärk hela dagen idag. Känns som det inte finns tillräckligt med syre. :oP



Hoppas det komemr en skur eller två inatt.

Kram

2009-07-01 @ 20:08:01
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0