Semester lyx

kom på idag att jag skall juh oxå få njuta av att det är semester och inte enbart vara ledig från jobbet för att ta hand om ungar och hund. Och eftersom Elin väcker mig på morgonen och det är lönlöst att försöka få upp Fredric så tidigt har jag nu bestämt att jag skall sova middag varge dag. Så vid ett gick ajg upp väckte fredric och sa till honom att gå ut med Nikki. Elin sov middag hon med. Så jag la mig tilrätta i sängen satte på tv:n och fick syn på ett program jag hade  tänkt se men det tog inte många minuter fören jag hade somnat. Vaknade igen halv fyra av att Elin kom och gosade och sedan kom även Fredric upp och kröp ner i sängen. Så låg vi en stund innan vi tog oss upp.
Nu känner jag mig hur pigg som helst och känner att städningen hemma inte är ett måste utan det går bara av farten medans middagen står på spisen.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad mysigt och vilken lyx att få sova middag! kram

2009-07-07 @ 17:26:21
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0