Snart smäller det

Nu sitter jag har har packat allt som skall med. Äntligen är det dags för mammablogg galan. Underbart sett att starta semestern på. det bästa är nog att jag och min vän Carolina skall få en hel dag tillsammans. Var evigheter sedan hon och jag umgicks. Förr innan någon av oss hade familj hittade vi alltid på massa kul tillsammans och var ute en hel del.
Känns så lyxigt att få ägna en hel dag till bara oss mammor. vi kommer få både smink och hår iordninggjort inför gala middagen ikväll sen är det massa aktiviteter nu under dagen med.
Nästan så man känner sig lite nervös Kändes så avlägset när man anmälde sig och nu har dagen kommit.
Sitter och väntar på att Fredric skall fixa klart med bilen eftersom han skall besiktiga den efter han har lämnat av mig.
Bilder och rapport från galan kommer i morgon. Är väl hemma runt tre fya inatt skulle jag gissa på... jösses vet itne när jag var ute så sent senast.
Ha en underbar dag nu
kram

Kommentarer
Postat av: Nea

Hoppas att du får en kanon super dag och kväll!!! Det förkänar du!!!

Kram från neaste :)

2009-07-04 @ 10:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0