Som en dränkt råtta

Finns inte ord för hur segt det var att gå upp i morse. Dels har jag sovit jätte dåligt och haft massa märkliga drömmar del är det alltid svårt att släpa sig ur sängen halv sex på morgonen när den bredvid en drar ner en för att kramas. I vilket fall som helst så kom jag upp fast ögonen gick i kors. Fick användning för muggtermosen jag fått av min kära syster i Australen... den var toppen att ha på bussen på vägen till jobbet.
Han väl inte mer än att komma dit innan de såkallade skurarna kom. Det var en lång och utdragen skur för det öste ner enda fram till tre. Var totalt genomblöt när det var dags för lunch.
Känns att hjärnan kopplat av tyckte jag var helförvirrad på jobbet mer eller minsre hela dagen men jag fick endå gjort set jag skulle. Har som tur var ganska lungt på jobbet just nu.
Imorgon är jag ledig så då skall jag sova ut sen jobbar jag kvällen onsdag och torsdag så det är en rätt skön mjukstart på jobbet.
När jag kom hem tog jag en promenad med Nikki medans Fredric lagade mat.
Sitter nu här med kaffe och känner att ögonen går i kors på mig blir nog en riktigt tidig kväll för mig idag är helt slut nu. Har i alla fall varit duktig och betalt alla räkningarna nu så nu är man fattig som en kyrkråtta igen *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0