Uppdatering av listan

  • tvätta allt i tvättkorgen
  • packa ungarnas kläder
  • packa mina kläder
  • packa mannens kläder
  • handla vin och öl
  • handla mat som skall med
  • klippa klorna på hunden
  • klippa gräsmattan
  • klippa häcken på både fram och baksidan (hoppas på att det inte regnar annars får vi ta det när vi kommer hem)
  • fixa det sista med akvariet
  • damsuga och tvätta golven
  • packa mobil laddare och div sladdar och laddare
  • be grannen vattna blommorna och ta in posten
  • packa väskan med handukar och lakan
  • packa maten som skall med
  • packa toalettväskorna
  • packa spel och annan sysselsättning ifall om att det regnar
  • städa hemma

  • Känns som om bara listan ökar snabbare än vad jag hinner bocka av den just nu. Men förhoppningsvis skall vi komma iväg imorgon. känns som om det står väskor högt och lågt just nu men nu kan jag inte packa så mycket mer fören i morgon. Sen skall jag bara klura ut hur vi skall få plats med allt i bilen med.
    dags att göra lite välling till lillskruttan


    Kommentarer
    Postat av: Jasse

    åh tack! detsamma!

    2009-07-09 @ 20:13:46
    URL: http://jassenilsson.blogg.se/
    Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

    åh, tycker att du har bockat av en hel del i och för sig... slit inte ihjäl dig bara!



    Tack för din kommentar hos mig också:.))

    2009-07-10 @ 04:44:55
    URL: http://mammamelissa.blogg.se/
    Postat av: Ingela la la

    Jag tycker nog att du har bockat av en hel del.. Som du skrev i förra inlägget så är ju mammalivet rätt så oglamoröst ;) Fast inte skulle jag vilja stappla omkring i klackskor och långa naglar mer än ett dygn åt gången ;)

    Ha en bra dag!

    Kram

    Ps. jag lägger till dig på bloglovin!

    2009-07-10 @ 06:37:54
    URL: http://ingelalala.blogspot.com
    Postat av: Johanna

    Jag vill promenera men sånt skitväder! :(

    2009-07-10 @ 11:24:01
    URL: http://familjenkorb.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0