Utlånad

Det är vad Elin är för ett dygn eller så. Igår kväll ringde min syster och frågade om hon inte kunde få hitta på nått md Elin nu när hon var ledig. Självklart tyckte jag och det bestämdes att vi skulle köra ner och lämna Elin idag.
Tanken var att de skulle gått på liseberg eller åkt till slottskogen men med detta vädret som är idag... blåser halvstorm och himlen öppnar sig med jämna mellanrum. Vid två var vi tillslut nere och då var Marci där med sin lille pojk som jag inte träffat. Fick chansen att krama lite på honom innan vi skulle åka vidare, vad stor Elin kändes helt plötsligt.
Nu när vi var barnlediga hade jag bestämt mig för att dra med gubben på Ikea.... hehe han avskyr verligen att gå där inne med mig. Jag hade i min tanke att få tag i hyllor till badrummet för att äntligen få lite ordning där inne och bli av med flyttlådorna som fortfrande står kvar det trotts att det är 9mån sen vi flyttade.
Som vanligt när man är på ikea slinker det med både det ena och det andra.... denna gången blev det en stekpanna sex glas och två par sängombyten. Sen hittade jag även söta korgar att ha i hyllorna i badrummet.
Har inte fått ihop dem än då jag blev så vansinnigt hungrig på vägen hem att jag först var tvungen att slänga i mig lite av gårdagens rester.
Nu blir det lite kaffe sen skall det skruvas hyllor för glatta livet.

Föresten för er som undrar så sov Fredric inatt och det länge... visserligen var han iväg en sväng i morse och tog lite blodprover men efter det la han sig igen och jag fick inte upp honom fören ett... jaja huvudsaken är att han fått sova igen så jag kan slappna av lite.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, det är märkligt det där. Man är liksom aldrig nöjd. ^^ Det är ungefär samma sak med vädret ju. När det var varmt och verkligen var sommarvärme tyckte man det var för varmt och nu när det regnar och blåser klagar man för den skull. Vi får skärpa oss! :o)



Jag har fått hem min lillkille igen. Full med blåbär hela han. :oD

Han är så trött så jag tror det blir en tidig kväll för hans del. Sen ska jag pyssla. Får se om jag tar fram symaskinen, pappershögarna eller smyckesattiraljerna. Men pysslas ska det!



Hoppas du får en skön kväll.

Kram

2009-07-21 @ 17:31:43
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0