Vad gör man när åskan går?

Jo då passar man på att testa lite av produkterna vi fick på galan. Bland annat så passade jag på att testa en långverkande inpakning från Disp Dessa produkter tror jag vi fick från Creative Lounge, vilka även stod för att ordna oss så fina och håret och den perfekta galasminkningen.
kan säga att håret blev helt underbart efteråt så den kommer användas flitigt nu fram över. Från Disp fick vi även en toppen bra hårspray. Precis vad jag behövde.

Disp Selected Healing Cream

En långverkande inpackning som du inte sköljer ut,
maxad med näring. Berikad med 35% fuktgivande
Aloe Vera. Healing Cream andas in nytt liv i ditt hår och lämnar det mjukt & friskt. CHONDRUS CRISPUS alger gör att du får glans och skydd mot väder & vind.

"Disp Selected" - en serie helt fri från paraben. Paraben är ett konserveringsämne som kan orsaka både cancer och hormonförändringar

Kommentarer
Postat av: Theodora

Testade faktiskt både inpackning och spray på galadagen (då värmen gjorde att man var tvungen att duscha på hotellrummet innan galakvällen startade) och jag gillade dem starkt! Inpackningen gjorde mitt hår lite lättare att använda! Mycket trevlig present!



Ha en underbar onsdag!

2009-07-08 @ 09:26:14
URL: http://theodoraaa.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej hopp..

tusen tack för din gulliga kommentar om vårat hem..:) jag älskar med vårat vardagsrum.. Vi bor också i lägenhet , tyvärr.. men det är en stor 5 rummare i etage, tyvärr ligger vardagsrummet på övervåningen.. mycket tråkigt för när man sitter där så blir man lite "off2 från resten av familjen.. men det är väl därför det alltid är städat där, för ingen vill vara där för det är så långt bort.. hihi..



jag älskar också healing cremen vi fick.. helt underbar, sprayen har jag inte provat än..



lägger till dig på min "galamamma länk lista om det är ok??

KRAM

2009-07-08 @ 21:50:31
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0