Vågar man???

.. hoppas på att det verkligen är ägglossning eller är det bara min kropp som spökar? Hade lite känningar under galan så bara på skoj tog jag en sticka dagen efter. har i princip gett upp hoppet om att det skall bli nått annat än de svaga utslag som jag aldid brukar få på stickorna. Men döm av min förvåning då strecket blev riktigt starkt. Bara för detta var jag tvungen att ta en dagen efter det med och då var det svagare igen? kanske kanske kan det vara så att min kropp äntligen kanske försöker rätta till sig Eller så driver den med mig igen. Tyvärr är det väl två veckors vänte tid nu innan jag vet svaret på den frågan.
tog i alla fall bild även om den inte blev så bra


Kommentarer
Postat av: Anastasia

Jag håller tummarna för dig! Ibland händer det, att det man mest av allt önskar sig, faktiskt sker!



Nej, tyvärr var jag inte där när efterrätten serverade. Hon var så ledsen där hemma, den lille. han ringde och behövde lite stöd tror jag. Det tog sin tid det. Men det löste sig till slut. Jag hade också en alldeles underbar kväll. Tack för ett gott sällskap!

2009-07-07 @ 15:45:15
URL: http://annathestasia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller tummarna! :D



Javisst jag är supernyfiken. ihh

2009-07-07 @ 16:27:14
URL: http://familjenkorb.blogg.se/.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0