Vilken dag.

Dagen idag var tänkt att vara lugn och igentligen inte göra nått alls. Först ringde min Vän Lena så hon och ennes dotter Moa skulle komma över på lite fika... helt oki för min del då jag och Lena alltid har kunna slappa ihop och det är alltid lika kul när hon kommer upp så man får kacklat av sig lite om allt och lite till. Mitt uppe i detta ringde min svärmor och ville komma förbi och lämna lite födelsedagspresenter... sagt och gjort efter ett tag dök de upp och fika dukades fram.
De stannade inte så jätte länge.


Elin fick massa fina kläder i present och allt gick i lila


Lena och jag gick ut en stund och kelade med grannens hund och Elin fick busat av sig ute ett tag innan de skulle åka vid fyra.
Kände att jag var rätt trött efter att ha fått nattsömnen ordentligt störd inatt så jag gick upp och la mig och fick sovit hela två timmar innan min mna kom upp och väckte mig. Japp nu var det dags att åka iväg och storhandla. Blev framför allt saker som skall med upp till landet nästa vecka och lite enklare mat nu under veckan. När vi kom ut till bilen började det regna och regnade rätt regält på vägen hem... mne här kom det bara några futtiga droppar typiskt nog.
Ute på City Gross insåg jag att jag inte alls komme orka laga mat idag så vi köpte oss färdiga pizzor att värma i ugnen som fick bli dagens middag. Så nu sitter de efter maten i soffan och tittar på Disneys herkules och myser lite innan det är dags för barnen att gå och lägga sig.


Elin kladdig och go av Pizza

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mysig dag - men jag vet ju allt vad du EGENTLIGEN gjorde! ;) fniss Skojar bara =) kram

2009-07-07 @ 11:10:22
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0