2år!!!!! jösses

Tänk att nu har det redan gått två år. Vart har denna tiden tagit vägen. Kommer fortfarnde ihåg hur jag sat på midsommar och försökte ta mig igenom frukosten med värkar som sakta smög sig på kraftigare och kraftigare.
Poff sa tiden och nu är hon en liten trollunge som förgyller våra dagar.
Idag kommer det inte bli så mycket firande då jag fortfarande är dålig utan vi tar igen det på fredag istället. Eventuellt kommer moster Frida hit med lite present och så blir det självklart lite tårta idag.

Elin nyfödd 070622


Elin två år och full med bus



Grattis på tvåårsdagen min älskade unge

Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis stora söta tjejen från hela familjen!

2009-06-22 @ 09:50:38
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Carolina

Min msn vill inte funka så jag skriver här - den klänningen ser superfin ut! :) kram

2009-06-22 @ 15:01:47
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Moster Frida

Som du vet ligger jag i sängen fortfarande och tar mig inte härifrån, men skall försöka ta mig upp till er någon dag nu när sjukan lagt sig lite, kan ju inte vara med på fredag =( Men massa, massa grattis till min underbara!

2009-06-22 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0