En hysterisk natt

Fy bubblan säger jag bara. Hade inte hunnit somna än när Elin började. Första gången hon vaknade var vid tolv och då trodde jag mest hon var ledsen för att hon hade drömt. Hon somnade om rätt snabbt men så gick det en halvtimma innan hon skrek hysteriskt från sitt rum. Denna gången gick hon inte att trösta och inget var bra. Slutade med att hon och jag gick ner och satte oss Eftersom fredric skulle upp till jobbet. Först vid tre lugnade hon ner sig och då med hjälp av Panodil. Misstänker att förkylningen har satt sig i öronen denna gången. Hon vägrade ligga ner på kudden och pikade mot huvudet och öronen när jag rågade vart hon hade hon. Men tror ni hon tog sovmorgon idag... näää klockan sju var hon här nere igen och väckte mig pigg som en lärka. Förhoppningsvis somnar hon snart och sover en regäl middag så jag kan få ta i kapp lite sömn... tre timmar är ingen höjdare när man skall ta hand om en grinig och sjuk dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0