Sjukstuga

Elin sov riktigt länge idag. Vaknade först vid åtta av att hon ropade på mig. Hade i och för sig vacknat tidigare av att jag hade vannsinigt ont i halsen och sedan av att Fredrics väckarklocka ringde.
Idag är Angelica med Fredric på jobbet och hon var så stolt när hon packade ner sin egna matlåda.
Dessvärre är både jag och Elin dåliga idag. Hon är jätte snorig och febrig och vill mest sitta i mitt knä hela tiden. Själv känner jag mig jätte häning har ont i halsen och den känns tjock. Förhoppningsvis blir det inte mer för min del men det går en riktigt kraftig förkylning på jobbet som flera har åkt på nu. Är väl bara att vänta och se.... förhoppningsvis kan jag jobba på midsommar eftersom det är storhelg och det är goa pengar.
Idag har Elin gått runt med sina prinsess saker som hon vann i fiskedammen igår och tyckt att hon varit så snygg. Hon är försöt den lilla skruttan. och bara om en vecka fyller hon två. Vart tusan tar tiden vägen igentligen.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Gud vilken söt bild på henne! :)

2009-06-15 @ 18:09:04
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Terese

Hon e ju världens sötaste! Pratade lite med henne när hon var hemma hos mamma å pappa senast...hon e fortfarande lite förvirrad över vem det e som sitter där och pratar med henne på skärmen, men hon var inte riktigt lika blyg den här gången hehe. Hoppas ni mår bättre snart :)

2009-06-16 @ 08:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0