Veckan går fort

Imorgon är det redan Fredag igen. hoppas bara inte att hela sommaren skall gå så här fort för då kommer semestern vara över innan den ens har hunnit börja.

Igår var Jag och Elin iväg på student-skiva för min kusin Caroline. Tydligen gick hon ut med väldigt bra betyg då hon avslutade hela sin skolgång med att få ett stipendie. Kalaset hölls hemma hos hennes pappa i en stor lägenhet i centrala stan. jösses säger jag bara. Det blev en hel del folk som kom. Själv han man inte umgås så mycket mes släktingarna som var där då jag hade fullt sjå att jaga min lilla viling som sprang runt med en annan tvååring som var där. Var rätt kul att se hur två dominanta skruttar försökte bestämma över varandra. Blev en del kivandes men även en och en annan puss och kram de två sins emellan.
Elin slocknade som ett ljus på vägen hem. Han inte mer än på bussen så sov hon.
Caroline som tog studenten verkade vara riktigt nöjd med alla fina presenter som hon fick och verkade riktigt laddad inför nattens bravader.

Idag har jag varit inne och jobbat på min lediga dag. Bytte pass med en tjej så jag slapp ta semester den 12:e då Elin har studiedag. Men vilken dag det har varit har haft fullt upp hela dagen. Så vid två när jag varit ute och lämnat mat smet jag iväg till gymet och tränade en timma inna jag åkte hem.
Fy bubblan vad segt det var att träna kändes att det var bra längesedan nu. Men jag har i alla fall tagit första steget nu. tänkte jag skulle köra ett ordentligt pass på lördag då jag har tre timmars rast på jobbet att fördriva. Måste juh komma igång ordentligt någon gång. skall bli spännande och se om man känner av någon träningsvärk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0