Äntligen kväll

Nu sitter man äntligen ner igen.
När fredric kom hem bar det iväg till Citygross för att storhndla... vilket var nödvändigt då det började eka rätt bra här hemma. Efter lite stampande i hallen från min och Elins sida kom äntligen Fredric ner från övervåningen och vi kunde ge oss iväg.
Inköpslistan var riktigt lång och det visade sig snabbt för vagnen fylldes på i en ganska rask takt. det sista fick vi bära med oss då vagnen hade blivit överfull. Fick beröm av tjejen i kassa för hon såg lite förskräckt ut när vi närmade oss men det gick på tiop minuter så var det betalt och klar och Fredric hade packat allt. Trotts denna överfulla vagn blev det inte farligt dyrt endå... men andra ord vi fick mycket för pengarna.
På vägen hem fick det bli Donken då både jag och gubbens var vrålhungriga.
När vi kom hem tag Fredric hand om Elin och gjorde klar henne för sängen medans jag plockade in allt och delade upp alla storpack med kött till middags storlekar. känns i ryggen och magen nu att man stått mycket. Så nu blir det nog en kopp kaffe och lägga sig på soffan... tills fredric väcker mig och säger att det är dags att gå och lägga sig hehe.
men då var det gjort för den här månaden... Imorgon väntar jobbet igen säkrast att ställa larmet på fem redan nu så jag inte somnar ifrån det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0