Äntligen lite vila

Ibland är man lycklig för att det finns folk som vill "låna" Elin. Fick ett medelande runt tolv av Marianne om hon fick låna Elin på en promenad. Så efter hon hade varit här och hämtat skruttan satte jag mig en stund i solen och njöt men sen kände jag hur otroligt trött jag var... kan säga att det tog inte lång tid innan jag somnade i soffan... vet att jag vaknade till och blev arg för att Fredric hade somnat i fotöljen och snarkade... om jag nu inte kan få sova på nätterna för hans snarkande så kan jag väl få slippa det på dagarna... så jag snäste nog en del och han fick vackert gå upp och lägga.
Vid fyra kom de hem igen och nu förbereds maten.... ibland är det riktigt skönt att inte göra något alls när man är ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0