dagarna bara flyger iväg

Denna veckan har bara rusat på kan inte fatta att det är torsdag redan. Men tiden går väl fort när man har kul. Har suttit på kurs nu i två dagar. Efter första dagen var jag lite tveksam för vad detta var och tyckte inte de berättade något jag hade nytta av eller som jag inte redan visste. Men idag har det varit väldigt mycket om lagar och förordningar inom arbetsrätt och arbetsmiljö det blev många bra diskusioner och man insåg hur långt efter vi låg i detta arbetet på jobbet... Finns en hel del att bita i när ag kommer tillbaka.
Vet bara inte riktigt hur jag skall hinna förbereda inför kalaset på lördag. Imorgon när vi kommer hem skall viköra ner Elin till mamma då det är studiedag på dagis och jag är tvungen att jobba kvällen... så när vi skall hanla och fixa med all mat får jag inte riktigt in just nu. Blir väl att vara uppe med tuppen på lördag tyvärr.
nä nu får jag Nog ta coh lägga mig innan ögonen går totalt i kors för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0