Denna trötthet

Jag tror jag blir tokig snart. Spelar ingen roll hur mycket jag får sova just nu tröttheten blir bara värre och värre... har gått runt som en sombie på jobbet idag. Inte mycket jag har lyckats ha koll på tror jag har snurrat till det mesta. Blir juh inte bättre av att man har en förkylningen som ligger och gör sig påmind hela tiden men inte vill bryta ut ordentligt. Vet sbart inte vad jag skall hitta på... måste juh finnas nått som kan få bort denna fruktansvärda trötthet. Har funderat på rosenrot frågan är om det funkar. Justn u känns det inte som om nått biter. Stackars Fredric han möts ständigt av en trött och grinig fru just nu. Igår när jag hade jobbat kvällen dök jag i säng och imorse var jag helt väck på morgonen på jobbet. Piggnade till en stund på förmiddagen när solen lyste men sen vid lunchvar det kört igen.
Skönt att man kunde få åka hem lite tidigare hade nog inte fixat att jobba till fyra idag.
Nu är det bara imorron kvar sen är man Ledig itvå dagar... hoppas nu Elin förstår att mamma behöver lite sovmorgon och inte väcker mig halv sex... funderar på att låta henne sova middag en stund efter dagis så hon kan vara vaken lite längre på kvällen.... kan man med att göra en sådan sak bara för att man själv vill sova?
nä nu är det dags att göra skruttan klar för sängen... upp fem imorron igen *suck*

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Rosenrot fungerar, jag tog det när jag var jättetrött o efter några dagar så var det fullt ös!

2009-03-11 @ 20:43:36
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0