Hemma idag med

Ja vad skall man hitta på idag då??? verkar juh bli en riktigt fin dag idag med. Något kallt men vad gör det när solen lyser. Men jag väntar nog med att gå ut till efter Elin sovit middag. blir nog en rätt tidig lur för damen idag då hon kom och väckte mig redan runt halv sex efter som min kära make hade glömt att hänga för hennes fönster med den mörka filten. Börjar bli dags att köpa rullgardin dit om vi skall få sova nått alls till sommaren.
Skall väl även försöka sätta mig ner och se vad vi behöver få handlat.. är tänkt att vi skall åka och storhandla idag när Fredric kommer hem. Börjar lbi riktigt tomt här hemma nu.

vad skall ni alla andra hitta på i vårsolen idag??



krokusen i vår trädgård


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fuskigt att nio redan har fått krokusar. Här uppe i Timrå ligger snön fortfarande ett antal dm på backen. Känns som våren är väldigt avlägsen :(

2009-03-26 @ 09:16:46
Postat av: Jenny

Hej, hittade till dig via familjeliv och såg att du också ska gå på mammagalan, va roligt:)



Ha en fin dag, kram Jenny

2009-03-26 @ 11:04:14
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0