husligt värre

Inte nog med att man varit duktig idag på att städa plocka undan och tvätta. Idag fick jag mig dessutom ett ryck att baka. Tur som jag hade så fanns allt hemma som jag behövde. Sagt och gjort jag slängde ihop en deg för jäsning och png bom så hade jag 40 kanelbullar klara för gräddning... lagom till angelica kom hem från skolan. Gissa om hennes ögon lös.
Tyvärr råkade jag bränna första plåten lite lätt men den andra blev toppen.
Till middag idag blev det fiskgratäng med hemmalagat mos... nästan så jag är lite stolt över mig själv idag.

På onsdag ger jag mig nog på att baka lite frallor hehe.


Kommentarer
Postat av: Carolina

åh, vad gott - hade suttit fint med lite bulle nu!

2009-03-03 @ 16:45:55
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0